Księga Rachunkowa
~ otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
~ opracowanie dokumentu polityki rachunkowości,
~ utworzenie zakładowego planu kont,
~ bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
~ kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
~ sporządzanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
~ prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
~ prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
~ okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS,
~ sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
~ uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
~ sporządzanie i składanie rocznych deklaracji podatkowych,
~ przygotowanie dokumentacji do instytucji finansowych,
~ usługi niestandardowe w zakresie księgowości na podstawie indywidualnych ustaleń z klientem,
~ odbiór dokumentów z siedziby Klienta.