Księga Rachunkowa

~        otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,

~        opracowanie dokumentu polityki rachunkowości,

~        utworzenie zakładowego planu kont,

~        bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,

~        kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,

~        sporządzanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,

~        prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,

~        prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,

~        okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS,

~        sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,

~        uzgadnianie sald zobowiązań i należności,

~        sporządzanie i składanie rocznych deklaracji podatkowych,

~        przygotowanie dokumentacji do instytucji finansowych,

~         usługi niestandardowe w zakresie księgowości na podstawie indywidualnych ustaleń z klientem,

~        odbiór dokumentów z siedziby Klienta.